via Responsa: Srećom kvaliteta je i dalje u modi
Google

srijeda, 10. travnja 2013.

Srećom kvaliteta je i dalje u modi

Ako vam je stalo do korisnika onda znate da biti dobar u onome što radite više nije dovoljno da ga zadržite na duže staze.
Srećom tehnologija nas tjera  ili da krenemo gore pa ćemo se potruditi biti super u onome što radimo pa će nas korisnici sami pronaći ne pitajući za cijenu.
Ili ćemo nadole probati nižom cijenom izgurati ostatak ekipe izvan igre.
Možete odabrati i sredinu,  no upravo zbog ove dvije grupice ta "sigurna zona" tzv. mainstream najnesigurnija je opcija na duge staze.

Il si ninđa il si ***** - pravi brendovi polariziraju ljude.

Naravno, tako ćete moći naplatiti više, no još bitnije, pozicionirati se u branši na svoj način onima koji vas razumiju i kojima je stalo.

Netko koga se ne može ignorirati.

Da, za to treba vremena, strasti, ludosti, upornosti, discipline...
 

Isto je i s Google oglasima (za duševne boli uzrokovane gledanjem 4 minutnog videa ne odgovaram:)


Još je bar 10 razloga zašto ih trebate isprobati - i ne zaboravite pogledati u svoje Google Analytics izvještaje.

Besplatni su:)

Nema komentara:

Objavi komentar