Ako vam je stalo do korisnika onda znate da biti dobar u onome što radite više nije dovoljno da ga zadržite na duže staze. 
Srećom tehnologija nas tjera  ili da krenemo gore pa ćemo se potruditi biti super u onome što radimo pa će nas korisnici sami pronaći ne pitajući za cijenu. 
Ili ćemo nadole probati nižom cijenom izgurati ostatak ekipe izvan igre.
Možete odabrati i sredinu,  no upravo zbog ove dvije grupice ta "sigurna zona" tzv. mainstream najnesigurnija je opcija na duge staze.
Il si ninđa il si ***** - pravi brendovi polariziraju ljude. 
Naravno, tako ćete moći naplatiti više, no još bitnije, pozicionirati se u branši na svoj način onima koji vas razumiju i kojima je stalo.
Netko koga se ne može ignorirati.
Da, za to treba vremena, strasti, ludosti, upornosti, discipline...
  
Isto je i s Google oglasima (za duševne boli uzrokovane gledanjem 4 minutnog videa ne odgovaram:)
Još je bar 10 razloga zašto ih trebate isprobati - i ne zaboravite pogledati u svoje Google Analytics izvještaje.
Besplatni su:) 
 
 
 
Nema komentara:
Objavi komentar