via Responsa: Još ste na banner oglasima?
Google

petak, 3. svibnja 2013.

Još ste na banner oglasima?

Ne znam, možda vas ne smetaju banner oglasi po portalima koji raznim trikovima pokušavaju privući pažnju.
Da stvar bude gora, pametnjakovići skriju gumb za prekid ili još gore tamo postave naredbu za pokretanje/povećanje oglasa.
Iskreno, ja ih u 99,99% slučajeva jednostavno ignoriram (odem na WC) ili zbrišem na drugi portal (ionako svi prenose iste vijesti) gdje je manja gužva.

No, budući sam pristran (navijam za Google oglase koje plaćate tek kad na njih kliknete) nađoh neka istraživanja (istinaBog iz Amerike, ali to nas ionako čeka za koju godinu ako ne i prije) koja mi idu u prilog.
 
Evo najzanimljivijih brojki:


  1. prosječi internet korisnik vidi 1.707 banner oglasa mjesečno (Comscore)
  2. CTR  je 0,1% , a neki formati i 0,04% (DoubleClick)
  3. 8% internet korisnika čini  85% svih klikova. (ComScore)
  4. do 50% klikova na mobilne bannere je slučajno. (GoldSpot Media)
  5. imate više šansi preživjeti pad aviona nego kliknuti na banner oglas. (Solve Media)
  6. 15% ljudi vjeruje skroz ili donekle banner oglasima u usporedbi s 29% za TV oglase (eMarketer)
  7. 34% ljudi uopće ne vjeruje banner oglasima u usporedbi s 26% za oglase u časopisima. (eMarketer)
  8. 15. 445 različitih oglašivača imalo je preko milijardu banner oglasa 2012. godine. (ComScore)
Ako se oglašavate na ovaj način, isprobajte Google oglase (na tražilici i na prikazivačkoj mreži) i vidjet ćete šta je dobar posao.
Provjereno:)

Nema komentara:

Objavi komentar