via Responsa: Zašto trebate pratiti ključne riječi u Google Analytics izvještajima?
Google

ponedjeljak, 6. svibnja 2013.

Zašto trebate pratiti ključne riječi u Google Analytics izvještajima?

Vjerujem da ste odavna na svoju web stranicu zaljepili Google Analytics - zlatni rudnik korisnih informacija o ponašanju posjetitelja na vašem webu.
Da biste doznali koje su  ih ključne riječi dovele idite na:
  • "Traffic Sources" 
  • zatim "Sources"
  • pa odaberete "Search" 
  • onda "Overview"
  • i na kraju "Keyword" kao opciju prikaza (u onom retku neposredno iznad tablice)
Evo i slikom:
Google Analytics izvještaj s ključnim riječima koje su korisnike dovele na vašu stranicu

Pratite li malo bolje "bounce rate" možete doznati koliko ste ispunili očekivanja korisnika. Veći bounce rate (u pravilu) znači da stranica na koju je korisnik došao i ključna riječ koju je "guglao" nisu baš u nekoj korelaciji.

Buba u uho da možda svoje Google oglase usmjerite na one stranice koje se ponašaju bolje.

Ak zatrebate pomoć, tu sam:)

Nema komentara:

Objavi komentar