via Responsa: Kako vam može pomoći postavljanje ciljeva na vašoj web stranici?
Google

srijeda, 8. svibnja 2013.

Kako vam može pomoći postavljanje ciljeva na vašoj web stranici?

Ako ništa drugo, tako ćete naučiti koliko vaša stranica ispunjava korisnikova ali i vaša očekivanja.

Postavljanjem ciljeva jasno ste definirali što želite od posjetitelja (kupnju, download, prijavu na e-newsletter...) koji dođu na vašu web stranicu.

S druge strane ako nemate web-shop (u Google Analytics-ima niste aktivirali e-commerce alat), već stranicu koristite samo za generiranje prodajnih prilika onda je to nužna stvar.

Recimo da već znate kako svaki 10. upit dobiven preko weba pretvorite u prodaju (tomu služe web-forme. Ako još niste, postavite je na stranicu).
To bi značilo da imate super truper konverziju od 10% (Amazon je na cca. 17%).

Uz to znate i prosječnu vrijednost narudžbe, što će reći da možete mirne duše  dodijeliti novčanu vrijednost definiranom cilju.

I  tako ste dobili  filing za osjećaj koliko vrijedi upit dobiven prek weba.

Logično da nećete stati na tome. Fino idete dalje pa računate koliko možete/trebate uložiti u oglašavanje na tražilici.

I to je onda priča koja uvijek završi sretno. Mic po mic.

Pa sretno onda.



Nema komentara:

Objavi komentar