Ako ništa drugo, tako ćete naučiti koliko vaša stranica ispunjava korisnikova ali i vaša očekivanja.
Postavljanjem ciljeva jasno ste definirali što želite od posjetitelja (kupnju, download, prijavu na e-newsletter...) koji dođu na vašu web stranicu.
S druge strane ako nemate web-shop (u Google Analytics-ima niste aktivirali e-commerce alat), već stranicu koristite samo za generiranje prodajnih prilika onda je to nužna stvar.
Recimo da već znate kako svaki 10. upit dobiven preko weba pretvorite u prodaju (tomu služe web-forme. Ako još niste, postavite je na stranicu).
To bi značilo da imate super truper konverziju od 10% (Amazon je na cca. 17%).
Uz to znate i prosječnu vrijednost narudžbe, što će reći da možete mirne duše dodijeliti novčanu vrijednost definiranom cilju.
I tako ste dobili filing za osjećaj koliko vrijedi upit dobiven prek weba.
Logično da nećete stati na tome. Fino idete dalje pa računate koliko možete/trebate uložiti u oglašavanje na tražilici.
I to je onda priča koja uvijek završi sretno. Mic po mic.
Pa sretno onda.
Nema komentara:
Objavi komentar