Recimo da znate da svaki dvadeseti posjetitelj na stranici pošalje upit (ako još nemate vrijeme je da na web postavite neku formu za upit), što znači 5%-tnu konverziju (što je jako dobro - Amazon ima cca. 17%).
Znate i da za jednu prodaju u prosjeku trebate 5 takvih upita - što znači da 20% upita pretvorite u prodaju (blago vama).
Iz iskustva ili Google AdWords "Traffic Estimator" alata ste izvukli (grubu) procjenu da ćete klik platiti 1,5 kn.
Ajmo redom.
- trošak klika/posjeta je 1,50 kn
- vaša stranica ima konverziju 5% - trebate 20 posjeta da dobijete 1 upit. To znači imate trošak po upitu od 30 kn (20 posjeta x 1,50 kn/posjet)
- možete mjesečno odraditi 50 upita - što znači da vam je mjesečni budget za Google AdWordse 1.500 kn
- znate da 20% upita pretvorite u prodaju - što znači da mjesečno dobijete 10 online prodaja temeljem Google oglasa
- recimo da je vaša prosječna prodaja/narudžba 500 kn - što znači da mjesečno dobijete 5.000 kn online prodaje (10 x 500 kn)
Naravno, vi ćete ubaciti svoje brojke.
A da biste što bolje iskoristili svoju web stranicu u prodajnom smislu, obavezno koristite Google Analytics alat (besplatan je:)
Nema komentara:
Objavi komentar