via Responsa: Koliko trebate trošiti na Google oglase?
Google

ponedjeljak, 13. svibnja 2013.

Koliko trebate trošiti na Google oglase?

Za početak trebali bi znati koliko je vaša web stranica uspješna, tj. broj konverzija (željene aktivnosti posjetitelja - download, upit, prijava na e-novosti...) kao i  koliko se tih konverzija na kraju pretvori u prodaju.

Recimo da znate da svaki dvadeseti posjetitelj na stranici pošalje upit (ako još nemate vrijeme je da na web postavite neku formu za upit), što znači 5%-tnu konverziju (što je jako dobro - Amazon ima cca. 17%).

Znate i da za jednu prodaju u prosjeku trebate 5 takvih upita - što znači da 20% upita pretvorite u prodaju (blago vama).

Iz iskustva ili Google AdWords "Traffic Estimator" alata  ste izvukli (grubu) procjenu da ćete klik platiti 1,5 kn.

Ajmo redom.

  • trošak klika/posjeta je 1,50 kn
  • vaša stranica ima konverziju 5% - trebate 20 posjeta da dobijete 1 upit. To znači imate trošak po upitu  od 30 kn (20 posjeta x 1,50 kn/posjet)
  • možete mjesečno odraditi 50 upita - što znači da vam je mjesečni budget za Google AdWordse 1.500 kn
  • znate da 20% upita pretvorite u prodaju - što znači da mjesečno dobijete 10 online prodaja temeljem Google oglasa
  • recimo da je vaša prosječna prodaja/narudžba 500 kn  - što znači da mjesečno dobijete 5.000 kn online prodaje (10 x 500 kn)
I eto, dobili ste filing za osjećaj.

Naravno, vi ćete ubaciti svoje brojke.

A da biste što bolje iskoristili svoju web stranicu u prodajnom smislu, obavezno koristite Google Analytics alat (besplatan je:)

Nema komentara:

Objavi komentar