via Responsa: Status Quo i Google oglasi
Google

ponedjeljak, 27. svibnja 2013.

Status Quo i Google oglasi

Ne znam sjećate li se grupe Status Quo :)
Često se u poslu borimo za stečeno znanje, poziciju, plaću.
Ne znam je li to linija manjeg otpora, lijenost ili nešto treće.
Kakogod.
Nove stvari, vještine, znanja daju nam novu snagu, prednost ili satisfakciju.
Kod nas još uvijek marketinške agencije i mediji pokušavaju zadržati status quo jer teško mijenjaju poslovni model iz zlatnih godina (srećom, Google oglasi tjeraju ih na to).

No, volite li ono što radite, neće vam biti teško uložiti trud i vrijeme da testirate nove alate kojima ćete brže jednostavnije i učinkovitije doći do novih klijenata i poslova. Ali i bolje upoznati vaše stare mušterije.
I barem nakratko uživati u tome.

Sretno!

Nema komentara:

Objavi komentar