via Responsa: 2 načina kako možete izolirati svoje posjete na vlastitu web stranicu?
Google

srijeda, 22. svibnja 2013.

2 načina kako možete izolirati svoje posjete na vlastitu web stranicu?

Posjeti jednog klijenta, nakon što smo izolirali njegovo surfanje vlastitom stranicom smanjili su se čak 5 puta.
To je bio najekstremniji slučaj s kojim sam se sreo.

Kako nemam IT background, ali se dosta dobro snalazim u Analyticsima, evo 2  načina kako to možete i sami napraviti, bez da gnjavite IT-jevce:
  1. instalirajte u svoj pretraživač (Explorer, Safari, Firefox) dodatak koji će blokirati vaš promet - to koristim i sam obzirom sam solo igrač. Evo linka.
  2. blokirajte promet s jedne ili više IP adresa u samim Google Analytics-ima - praktični problem je što manji broj firmi u Hrvata ima fiksnu IP adresu (skuplje je) već se spaja preko routera (ne pitajte me što je to) naših telekom operatera. Samo znam da zato u Analytics izvještajima vidite hrpu prometa s domenama T-Com-a, Iskona, Bneta i ostalih...(ne znam zašto bar za firme ne omoguće vidljivost, to je bar javno dostupni podatak).
Ovaj drugi način možete riješiti (ako imate administratorske ovlasti na svom Google Analytics računu) kroz filtere i to tako da:
  • kreirate novi profil - zlatno pravilo kaže da uvijek trebate ostaviti jedan profil nefiltriran za svaki slučaj (usporedbom prometa različitih profila tj. filtera vidjet ćete jeste li negdje nešto fulali)
  • u profilu odite na "Filters" i kliknite na "+ New Filter"
  • odaberite ili "Create new Filter" ili "Apply existing Filter"
  • odaberite vrstu filtera - ak je u pitanju jedna IP adresa onda "Predefined", a ako ih je više onda "Custom"
  • u oba slučaja birate "Exclude" opciju 
 I onda se malo poigrate s famoznim Regex-om (dobio sam par sijedih jer kao izvorni marketingaš teško podnosim kodiranje) pa:
  • imate li više sreće pa su vam IP adrese u nekom rasponu ovaj alat to napravi umjesto vas - samo unesete prvu i zadnju adresu u nizu
  • ak ste pegula onda morate malo zagrijati stolicu oko Regex pravila. I tu će vas izvući besplatni alat kojim testirate jeste li dobro zapisali IP adresu
Bitno je da u Google Analytics-ima vidite pravu sliku, kako bi što bolje upoznali posjetitelje na svom webu. Samo tako moći ćete osmisliti pravu ponudu za njih. Vrijeme u kojem ste imali proizvod pa onda tražili korisnike vani je odavna prošlo. A i kod nas pomalo.

Ak zapnete, tu sam:)

Nema komentara:

Objavi komentar