Uspjeh u poslu (kao i većina ostalog) uglavnom je relativna stvar.
U svakom slučaju do njega nitko (kog znam) nije došao olako.
U svakom slučaju do njega nitko (kog znam) nije došao olako.
Zato, kadgod pomislim kako je teško, što mi to treba i sl. prisjetim se da mogu birati ljude s kojima surađujem, sudjelujem, stvaram i/ili utječem na nešto bitno (ne nužno veliko).
Nešto što čini razliku. Nešto što povezuje bolje od "alo kume" poslovnog modela.
U to ime, evo čarobne formule o tajni uspjeha izgovorenoj od (meni) nepoznatog mudraca:
1. Odlučite što želite raditi. Većina ljudi nema pojma.
2. Odlučite čega ste se spremni odreći da biste to postigli. Većina ljudi nije spremna na pravu žrtvu.
3. Učinite to. Većina ljudi samo priča da će nešto učiniti – i to je najviše što naprave...“
Na
kraju ispada da tajnu uspjeha nosimo u sebi.
Bit će da to nekako zaboravimo usput. Ili?
Da se manje mučite u poslu isprobajte Google oglase, a prije toga na vaš web obavezno "zaljepite" Google Analytics-e.
Bit će da to nekako zaboravimo usput. Ili?
Da se manje mučite u poslu isprobajte Google oglase, a prije toga na vaš web obavezno "zaljepite" Google Analytics-e.
Sretno:)
Nema komentara:
Objavi komentar