Ako se oglašavate na Google-u onda svako malo svoje IT-jevce morate moliti da vam na stranicu stave neki kod za praćenje konverzija, remarketing, Google Analytics-e i sl.
Pametna ekipa iz Google-a je skužila da je usko grlo upravo ta komunikacija između makretingaša (koji o programiranju i kodovima pojma nemaju) i IT-jevaca (koji imaju neke svoje prioritete i na nas marketingaše uglavnom gledaju kao na nužno zlo).
Rješenje se zove Google Tag Manager - besplatni alat u kojem čak i ja mogu na web stranicu klijenta dodati bilo koji kod u par klikova (i provjeriti jel sve ok prije puštanja uživo).
Prethodno IT-ekipa treba samo zaljepiti jedan kod a sve drugo marketingaši i ostali neuk puk mogu sami.
Ne mogu opisati kako sretan bijah kad sam po prvi put postavio Analyticse na web stranicu klijenta preko tog alata.
Sretan ja, sretan klijent - a najsretniji IT-jevci koje više ne spamam i podsjećam kako mi to treba jučer.
Sjajan primjer iz kog se nešto da naučiti - kako gledati šumu a ne drvo, kako učiniti ono što korisnicima treba bez obzira jel to u vašoj odgovornosti, kako naći rješenje a ne izgovor.
Znanje narodu:)
Nema komentara:
Objavi komentar