via Responsa: Podsjetnik na 12 ključnih stvari koje mora imati vaša web stranica
Google

ponedjeljak, 17. lipnja 2013.

Podsjetnik na 12 ključnih stvari koje mora imati vaša web stranica

ak ste kojim slučajem zaboravili to su:
  1. Naslov (Headline) - u 3 sekunde vaša web stranica treba odgovoriti na pitanje:  "Što nudi ova stranica?". Poanta je da naslov bude jasan i jednostavan (KISS - Keep it Simple and Stupid:)
  2. Podnaslov (Sub-headline) - trebao bi ponuditi kratki opis što radite/nudite. Izbjegavajte kompliciranu stručnu terminologiju. Budite svoji, drukčiji i pokažite vrijednost. Ne pričajte samo o sebi.
  3. Pogodnosti (Benefits) - Nije bitno samo što radite, već zašto je to što radite bitno krajnjem korisniku.
  4. Glavni poziv na akciju (Primary Calls-to-Action) - bitno je da bude pozicioniran u gornjoj polovici vidljiv bez da korisnik mora skrolati mišem prema dolje (tzv "above the fold"). Ako uz to možete ponuditi 2-3 različita poziva na akciju, kojima ciljate korisnike u različitim fazama kupovnog ciklusa - bingo:)
  5. Karakteristike (Features) - dodatak ranijespomenutim pogodnostima. Pomaže posjetiteljima u boljem razumijevanju onoga što im omogućujete svojim proizvodima/uslugama
  6. Potvrde korisnika (Customer Proof) - ne zaboravite da ljudi više vjeruju ljudima nego vašim reklamama i ostalom. Neeeeemojte ih izmišljati - obit će vam se o glavu prije ili kasnije. Citirajte zadovoljnog korisnika, dodajte mu sliku, ime, titulu.
  7. Dokazi o uspješnosti (Succes Indicators) - svi se kite raznoraznim nagradama struka, bestbuy-evima, certifikatima (da eto i mene:) - nemojte se sramiti pokazati da ste uspješni u onome što radite. Nemate druge prilike za prvi dojam.
  8. Navigacija (Navigation) - da smanjite famozni bounce rate (odlazak s vašeg weba nakon samo jedne pogledane stranice) navigaciju smjestite na vrh stranice i držte se KISS-a.
  9. Slikovni/video prikazi (Supporting Image) - slika vrijedi..... Vizualni prikaz, grafikon, video demonstracija koji mogu pomoći u boljem predstavljanju. Ne kitite se (osim ako nemate drugog izbora) kupljenim fotkama "umjetnih" ljudi.
  10. Dodatni sadržaj (Content Offer) - ponudite nekakav dodatni sadržaj koji će pomoći u generiranju većeg broja lead-ova  (e-book, priručnik, vodič...)
  11. Dodatni izvori informacija (Resources) - cca. 96% posjetitelja na vašoj web stranici nije spremno na kupnju. Zato im ponudite što više informacija kako bi što lakše doznali više o vama
  12. Dodatni poziv na akciju (Secondary Calls-to-Action) - na dnu stranice još jednom dodajte poziv na akciju - ne samo na početku stranice.

Možda će vam se svidjeti i predloženi  prikaz razmještaja (danas popularno zvan infografika) nabrojanih elemenata prema viđenju ekipe iz HubSpot-a.
Vi ćete naći svoju dobitnu kombinaciju naravno pronaći sami uz malu pomoć Google Analytics-a i oglašavanja na Google tražilici

Nema komentara:

Objavi komentar