via Responsa: Postavite ciljeve online marketinga pomoću 5S
Google

srijeda, 12. lipnja 2013.

Postavite ciljeve online marketinga pomoću 5S

Za razliku od 4P iz 60-tih (product, placement, price, promotion) koji se i danas štrebaju u ekonomskim školama ovih 5S razvijeni su od strane PR Smith-a početkom sada već davne 2000.

Mogu vam pomoći kao početna točka da svojim online marketingom pokrijete sve segmente, a ne samo prodaju, a priča ide ovako nekako:
  1. Sell - povećajte prodaju tj. broj stvorenih prodajnih prilika ako nemate web shop
  2. Speak - online kanale koristite da dodatno uključite, angažirate ciljanu publiku. Hvala Bogu u Analyticsima možete lako vidjeti i utjecaj e-mail kanala i google kampanja i društvenih mreža. I ne zaboravite na ROPO efekt (research online purchase offline - i obrnuto:).
  3. Serve - dodajte neku svoju vrijednost. Online chat korisnička podrška (u nas Bonbon ekipa to radi sjajno).
  4. Save - smanjite troškove. Online medij savršen je da ušparate koju kunu (produkcija i slanje e-maila, download brošure jeftiniji su od slanja marketinških materijala poštom) tamo gdje ima smisla (velika je vjerojatnost da starija generacija još uvijek nije doma e-mail kanalu).
  5. Sizzle - proširite prisutnost u online svijetu. Ključno je prepoznati koji društveni medij ima smisla u vašem poslu baš kao i što ekipa voli (ako prodajete B2B velikim sustavima onda od Facebooka nema puno vajde). Krajnji cilj trebao bi biti što veće zadovoljstvo i angažman onih koji sudjeluju u priči.

Naravno da vam Google oglasi u duetu s Google Analytics  izvješćima mogu pomoći u boljem planiranju i korištenju ove 5s priče:)


Nema komentara:

Objavi komentar