Mogu vam pomoći kao početna točka da svojim online marketingom pokrijete sve segmente, a ne samo prodaju, a priča ide ovako nekako:
- Sell - povećajte prodaju tj. broj stvorenih prodajnih prilika ako nemate web shop
- Speak - online kanale koristite da dodatno uključite, angažirate ciljanu publiku. Hvala Bogu u Analyticsima možete lako vidjeti i utjecaj e-mail kanala i google kampanja i društvenih mreža. I ne zaboravite na ROPO efekt (research online purchase offline - i obrnuto:).
- Serve - dodajte neku svoju vrijednost. Online chat korisnička podrška (u nas Bonbon ekipa to radi sjajno).
- Save - smanjite troškove. Online medij savršen je da ušparate koju kunu (produkcija i slanje e-maila, download brošure jeftiniji su od slanja marketinških materijala poštom) tamo gdje ima smisla (velika je vjerojatnost da starija generacija još uvijek nije doma e-mail kanalu).
- Sizzle - proširite prisutnost u online svijetu. Ključno je prepoznati koji društveni medij ima smisla u vašem poslu baš kao i što ekipa voli (ako prodajete B2B velikim sustavima onda od Facebooka nema puno vajde). Krajnji cilj trebao bi biti što veće zadovoljstvo i angažman onih koji sudjeluju u priči.
Naravno da vam Google oglasi u duetu s Google Analytics izvješćima mogu pomoći u boljem planiranju i korištenju ove 5s priče:)
Nema komentara:
Objavi komentar