via Responsa: Zašto trebate istovremeno koristiti Google AdWords i Google Analytics ?
Google

srijeda, 5. lipnja 2013.

Zašto trebate istovremeno koristiti Google AdWords i Google Analytics ?

Ako svoje odluke o uspješnosti neke ključne riječi, oglasa, kampanje donosite samo na temelju Google AdWords izvješća možete otići krivim putem.
Kako?
Recimo da imate oglas koji nije dobio ni jednu konverziju (to ste naravno postavili i kao cilj u Google Analyticsima te povezali  svoj Google AdWords i Google Analytics račun... )
Logično je da želite pauzirati oglas (ako ga mijenjate/brišete gubite kompletnu povijest, što vam baš i ne pomaže).
No, odete li prije toga u Google Analytics "Multi-Channel Funnels" meni u "Assisted conversion" izvješću možete otkriti da je baš taj oglas i baš ta ključna riječ sudjelovala u većini dobivenih konverzija.

Tako ste dobili širi kontekst za svaku pojedinu konverziju:
  • korišteni kanali (e-mail, direktni posjet, posjet s neke druge web stranice, oglas...)
  • ukupan broj i redoslijed interakcija
  • vrijeme proteklo od prvog do zadnjeg klika koji je doveo do konverzije
  • ...i još puno toga
Nemojte se stoga fokusirati samo na zadnji klik (što vidite iz AdWords izvješća) već malo procunjajte svojim Google Analytics izvještajima - to je vaš zlatni rudnik besplatnih informacija.

Početi se oglašavati na Google mreži, a prije toga ne provjeriti svoje Analytics izvještaje nije nešto s čime se trebate pohvaliti.

Sretno.




Nema komentara:

Objavi komentar