Kako?
Recimo da imate oglas koji nije dobio ni jednu konverziju (to ste naravno postavili i kao cilj u Google Analyticsima te povezali svoj Google AdWords i Google Analytics račun... )
Logično je da želite pauzirati oglas (ako ga mijenjate/brišete gubite kompletnu povijest, što vam baš i ne pomaže).
No, odete li prije toga u Google Analytics "Multi-Channel Funnels" meni u "Assisted conversion" izvješću možete otkriti da je baš taj oglas i baš ta ključna riječ sudjelovala u većini dobivenih konverzija.
Tako ste dobili širi kontekst za svaku pojedinu konverziju:
- korišteni kanali (e-mail, direktni posjet, posjet s neke druge web stranice, oglas...)
- ukupan broj i redoslijed interakcija
- vrijeme proteklo od prvog do zadnjeg klika koji je doveo do konverzije
- ...i još puno toga
Početi se oglašavati na Google mreži, a prije toga ne provjeriti svoje Analytics izvještaje nije nešto s čime se trebate pohvaliti.
Sretno.
Nema komentara:
Objavi komentar