via Responsa: Požurite polako s Google oglasima
Google

srijeda, 19. lipnja 2013.

Požurite polako s Google oglasima

I:
  • nemojte očekivati čuda u mjesec dana (vjerojatno vam je za uhodavanje posla trebalo više vremena - tako je i s oglasima - trebate vidjeti što korisnike zanima)
  • budite spremni poraditi na stranici  - kad jednom dobijete povratnu informaciju iz Analytics-a tj. AdWordsa
  • dajte korisnicima da odluče koji oglas je bolji - nemojte o tome suditi na temelju svojih stavova, iskustava, i sl...
  • autorizirajte adresu firme na Google Places
  • dodajte broj telefona i dodatne linkove u Google oglase
  • popratite što korisnici rade na vašoj stranici nakon klika na  vaš oglas - tomu služe Google Analyticsi (džaba su:)
  • koristite YouTube ako želite nešto besplatno demonstrirati - i to možete oglašavati u Google kampanjama
  • koristite tzv responsive design - neka vaša web stranica bude prilagođena prikazu na mobilnim uređajima -  to onda možete pametno koristiti i u Google kampanjama (prije 2-3 godine bilo je cca. 2-3% posjeta na web preko mobitela, danas je taj udio preko 15% i strelovito raste)
  • ...
I požurite polako:)

Što se prije pozicionirate i zaslužite pažnju korisnika, bit će vam lakše ostati u sedlu.

Nema komentara:

Objavi komentar