- nemojte očekivati čuda u mjesec dana (vjerojatno vam je za uhodavanje posla trebalo više vremena - tako je i s oglasima - trebate vidjeti što korisnike zanima)
- budite spremni poraditi na stranici - kad jednom dobijete povratnu informaciju iz Analytics-a tj. AdWordsa
- dajte korisnicima da odluče koji oglas je bolji - nemojte o tome suditi na temelju svojih stavova, iskustava, i sl...
- autorizirajte adresu firme na Google Places
- dodajte broj telefona i dodatne linkove u Google oglase
- popratite što korisnici rade na vašoj stranici nakon klika na vaš oglas - tomu služe Google Analyticsi (džaba su:)
- koristite YouTube ako želite nešto besplatno demonstrirati - i to možete oglašavati u Google kampanjama
- koristite tzv responsive design - neka vaša web stranica bude prilagođena prikazu na mobilnim uređajima - to onda možete pametno koristiti i u Google kampanjama (prije 2-3 godine bilo je cca. 2-3% posjeta na web preko mobitela, danas je taj udio preko 15% i strelovito raste)
- ...
Što se prije pozicionirate i zaslužite pažnju korisnika, bit će vam lakše ostati u sedlu.
Nema komentara:
Objavi komentar