via Responsa: 3 jednostavna pravila za prvi odlomak
Google

srijeda, 18. rujna 2013.

3 jednostavna pravila za prvi odlomak

Pravila su testirana (prodajno) u dobrom starom offline direktnom marketingu.
Pametni copywriteri koriste ih i danas bilo da je riječ o e-mail marketingu, webu ili dobrom novinskom članku.

Uglavnom, prvi odlomak vašeg teksta treba:
  1. biti kratak - da čitatelj što lakše uđe u priču. Dugačak prvi odlomak će ga obeshrabriti i prije no što je počeo
  2. nastaviti priču započetu  u naslovu - jer ima logični slijed što se i očekuje
  3. u par riječi istaknuti najvažnije pogodnosti/prednosti koje čitatelj dobiva vašim proizvodom/uslugom - kako im olakšava svakodnevicu? koji problem rješava?
Nije dakle bitno ono što je vama bitno, već ono što je korisnicima bitno.

U onlineu ćete lako doznati što im je bitno pratite li njihovo ponašanje na vašoj web stranici.

Sretno:)


Nema komentara:

Objavi komentar