via Responsa: Pratite li svoje e-mail kampanje u Google Analytics-u?
Google

ponedjeljak, 9. rujna 2013.

Pratite li svoje e-mail kampanje u Google Analytics-u?

Uz  pomoć URL builder alata možete lako "doraditi" linkove u svojoj e-mail poruci i tako vidjeti kako je e-mail kampanja utjecala na posjete, prodaju ili neki treći, vama bitan cilj.

Imate li više tipova e-mail kampanja, malo si zgruntajte neku logičnu/kratku/jasnu "imenologiju".
Za svaki slučaj u samim Analytics-ima možete unijeti i napomenu (birate hoće li biti vidljivu vama ili i ostalim korisicima) kad je kampanja poslana.


Evo primjera kako to može izgledati u praksi:
E-mail kampanje prikazane u Google Analytics izvještaju i njihov doprinos

Tako ćete dobiti bolju sliku o kvaliteti e-mail kanala u vašem poslovnom modelu.

I to naravno iskoristiti na dobrobit vaših korisnika.

Nema komentara:

Objavi komentar