via Responsa: Najteži i najlakši način zadržavanja korisnika
Google

srijeda, 11. rujna 2013.

Najteži i najlakši način zadržavanja korisnika

Bez obzira kojim se kanalima, medijima i/ili njihovom kombinacijom koristili u privlačenju pozornosti onih koji su vam bitni - to su samo taktike kojima ćete ih dovesti na vašu web stranicu, dućan, kafić, štand...

To ćete sami ili uz nečiju pomoć napraviti više ili manje dobro. Stvar tehnike, pametnog testiranja i iskustva.
Naravno, to nije najteži dio posla. Poanta je da dođu opet.  

Dajete li im dovoljno razloga za to? Možda već imate nešto što konkurencija  ne može tako lako (i brzo) kopirati?

Ili linijom manjeg otpora već pripremate reakciju na njihovu novu akciju i polako ali sigurno idete sve bliže kraju puta držeći se uhodane prakse "brže/više/jače" za manje para.

Ako ste mali i vozite na duge staze taj si luksuz ne možete dozvoliti.

Bolje se potrudite ispričati drukčiju priču, zanimljivu nekolicini, zbog koje će doći po još i ispričati je svojoj ekipi.

Da, za to treba vremena, strasti i znoja. A ništa od toga ne možete kupiti. I nema čarobne formule, gurua ili CRM alata kojim ćete to riješiti nabrzaka.

Zato, prvo nađite one koji je žele slušati.

I onda mic po mic...

Nema komentara:

Objavi komentar