To je uvijek govorio moj prvi direktor g. Grošelj.
Držite je na oku imate li proizvode koji se kupuju impulzivno, a nisu skupi.
Inače, klasična je mantra da s većim izborom korisnici lakše nađu baš ono što im paše.
Kad je prodaja u pitanju, slobodno je zaboravite.
Prema iskustvima iz prakse 30% korisnika koji su mogli isprobati i odabrati između 6 vrsta pekmeza na kraju je kupilo bar jednu teglicu.
Nasuprot u slučaju puno raznovrsnije ponude kupilo je samo 3% korisnika.
Stručnjaci vele da je razlog tomu što "zablokiramo" jer su to odluke koje donosimo podsvjesno - probamo između par vrsta i nabrzaka odaberemo.
U slučaju velike ponude, podsvijest se zblesira i svijest kreće u analizu - za koju "u prolazu" nemamo vremena.
I tako ispadne da je manje u biti više. To ne znači da ćete na svoj web staviti samo top 5 proizvoda ali ćete ga iskoristiti da doznate koji su.
Sretno:)
Nema komentara:
Objavi komentar