via Responsa: Korisnici 96% svog online vremena potroše na...
Google

petak, 27. rujna 2013.

Korisnici 96% svog online vremena potroše na...

...sljedeće stvari:
  • čitanje mejlova
  • surfanje stranicama
  • gledanje videa
  • društvene mreže
Prema većini istraživanja tek manje od 4%  otpada na tražilicu (u HR slučaju gotovo sve to dobije Google tražilica).
Iako će u pravilu rezultati dobiveni oglašavanjem na tražilici biti konkretniji (CTR, konverzije...) jer su ljudi u potrazi za rješenjem logika zdravog razuma govori da ni u kom slučaju ne treba zanemariti Display mrežu.
Naravno da nećete sad odmah budžet rasporediti u gore navedenom omjeru.
Koliko ćete potrošiti na koju mrežu (Search vs. Display) otkrit ćete živim testiranjem jerbo sve ovisi o tome što želite postići.
Test, test i opet test... i tako u krug.

Nema komentara:

Objavi komentar