via Responsa: Smijali su se kad sam sjeo za klavir ali kad sam počeo svirati!
Google

ponedjeljak, 2. rujna 2013.

Smijali su se kad sam sjeo za klavir ali kad sam počeo svirati!

Jedan od najpoznatijih oglasa svih vremena.
Davne 1926. g. napisao ga je fenomenalni John Caples i postavio temelje modernom oglašavanju.
Ne samo da se i danas kopira u različitim varijantama nego je primjenjiv na svaki novi posao, proizvod, projekt, firmu - u koju vjerujete vi, koji "pomaknuti" frend i Onaj gore (s figom u džepu za svaki slučaj).
Kad im kažete što namjeravate, možda će se smijati, nagovarati da odustanete ili da se to ne može.  Jer da se može to bi već netko napravio, ne?

Da su slušali druge, ni Michael Jordan (izbacili ga iz školske košarkaške ekipe) ni Richard Branson (čudno su ga gledali kad je rentao polovni Boeing 747 i pokrenuo Virgin Airlines) ni J.K. Rowling (odbilo ju je 11 nakladnika prije no je objavila Harryja Pottera) ne bi uspjeli.

Možda vrijeme pokaže i da su dežurni pesimisti, negativci i "a šta sam ti ja govorila/govorio" bili u pravu, no ako ne krenete nećete doznati.

Ne pokrenuti nešto zato da se netko ne bi smijao ili zbog straha od neuspjeha baš i nije neki izgovor.
Na kraju krajeva i pad je let. Bez toga teško da bi naučili hodati, voziti bajs i sl...

Poanta je da se nešto nauči za drugi put/projekt/posao/ponudu.

A da lakše dođete do onih koji će vas "slušati" tu su između ostalog i Google oglasi - brz, precizan, učinkovit način da sve bolje i bolje svirate upravo ono što ljudi žele slušati.

Zasvirajte zato svoju glazbu, furajte svoj film i pričajte svoju priču.

Za kraj, sjajni oglas da vidite kako je to izgledalo 1926.g. - danas to zovu zovu storytelling - i naravno rade puno lošije od originala.

John Caplesov oglas iz 1926. Danas to zovu storytelling:)))


Nema komentara:

Objavi komentar