Štagod, komegod i gdjegod prodavali (bilo online ili offline) pravilo 80/20 i dalje vrijedi.
Ista priča kod Google oglašavanja: fokusirate li se na top performere (ključne riječi/oglase/landing page-ove) napravit ćete puno više u kratkom periodu nego da češljate "na tanane" (analiza=paraliza; ima vremena i za to).
Rijetko ćete trebati više od 15ak (dobro odabranih - još bitnije dobro organiziranih) ključnih riječi unutar neke grupe oglasa/kampanje.
Ako znate:
- što želite/očekujete od posjetitelja na vašoj stranici (kupnja, pregled, download, upit...),
- ako razumijete da vaša web stranica može imati konverziju od 2% (često višestruko slabije u početku) pa do 17% (Amazon);
- koliko možete platiti za jednu konverziju (bez brige brzo ćete naučiti uz dobro posložene Analyticse) a da ne skinete gaće do kraja;
- da je 10% surfera spremno za kupnju, 80-ak% ih istražuje, uspoređuje, a 10ak% ih zna točno što želi naći;
- da Vaši oglasi, struktura AdWords računa i pristup trebaju voditi računa o tome u kojoj je kupovnoj fazi onaj kojem se obraćate;
- da vaša web stranica (puno bitnije od zadnjeg dizajnerskog trenda) treba slijediti prethodna 2 bulleta
- stalno trebate testirati (opet 80/20)
Ak trebate pomoć, znate da se možete javiti.
Sretno i spretno:)
Nema komentara:
Objavi komentar