via Responsa: Zašto 1. mjesto na Google tražilici nije presudno?
Google

srijeda, 22. travnja 2015.

Zašto 1. mjesto na Google tražilici nije presudno?

Često tvrtke dolaze s idejom/motivom/željom da njihov oglas bude prvi na vrhu.
U pravilu odustanu prije početka kampanje, nakon što porazgovaramo i vidimo ciljeve, koliko mogu potrošiti za jednu konverziju (upit/prodaju/.../željenu aktivnost koju potičemo  Google oglasima i pratimo Google Analytics-ima) i u kakvom je stanju uopće web stranica.
Da ne drvim bez veze u nastavku slikica koja pokazuje kako je prva pozicija uvjerljivo lošija i od 2. (i po broju konverzija i po stopi konverzije) i od 3. (po stopi konverzije).
Konverzije (online prodaja u ovom slučaju) obzirom na poziciju na kojoj je prikazan Google oglas
Iako tu ne vidimo kompletnu sliku (prosječnu vrijednost narudžbe, ukupnu prodaju ili trošak po konverziji npr.) često je dovoljan razlog da se AdWords oglašavanju pristupi mrvicu ozbiljnije (tu fakat nije najbitnije ko ima najvećeg - hoću reći ko je prvi).
Daklem, nije sve u lovi - trebamo malo zdravog razuma i malo više strpljenja (vrijeme za dovoljan broj konverzija) dok ne otkrijemo najbolju poziciju za sebe.
Hmm, da - i stalno testiranje, praćenje i optimizacija -  no to je pjesma ako imate ovo prethodno.
Sretno i spretno:)

Nema komentara:

Objavi komentar