U pravilu odustanu prije početka kampanje, nakon što porazgovaramo i vidimo ciljeve, koliko mogu potrošiti za jednu konverziju (upit/prodaju/.../željenu aktivnost koju potičemo Google oglasima i pratimo Google Analytics-ima) i u kakvom je stanju uopće web stranica.
Da ne drvim bez veze u nastavku slikica koja pokazuje kako je prva pozicija uvjerljivo lošija i od 2. (i po broju konverzija i po stopi konverzije) i od 3. (po stopi konverzije).
![]() |
Konverzije (online prodaja u ovom slučaju) obzirom na poziciju na kojoj je prikazan Google oglas |
Daklem, nije sve u lovi - trebamo malo zdravog razuma i malo više strpljenja (vrijeme za dovoljan broj konverzija) dok ne otkrijemo najbolju poziciju za sebe.
Hmm, da - i stalno testiranje, praćenje i optimizacija - no to je pjesma ako imate ovo prethodno.
Sretno i spretno:)
Nema komentara:
Objavi komentar