- da potroše vrijeme (portali, "filmići", fejs, tj. željeni sadržaj...)
- uštede vrijeme
Za vaš mali/veliki posao najvažnije je da budete prisutni upravo u prvoj fazi (dok ekipa traži ono što vi nudite a ne zna da postojite) - i to na prvoj stranici - čuli ste već da je danas najbolje mjesto za sakriti leš 2. stranica rezultata pretraživanja.
Kad jednom posjete Vašu web stranicu lako ćete ih "podsjećati" na sve ono što želite tzv. "remarketingom" (to je ono kad ste gledali cipele, pa Vas kasnije prate oglasi baš za taj brand gdje god krenuli).
Naravno, poanta priče je naći balans.
Orijentacije radi, u prosjeku 80 - 90% Vaših konverzija (ciljeva kojeg želite postići oglašavanjem) doći će upravo preko tražilice (iznimka su stranice/portali koji žive od prodaje oglasnog prostora).
Razlog više da pratite rezultate oglašavanja te ponašanje Vaših posjetitelja.
Sretno i spretno:)
Nema komentara:
Objavi komentar