via Responsa: Šta je dobro izbalansirana Google kampanja?
Google

petak, 24. travnja 2015.

Šta je dobro izbalansirana Google kampanja?

Svaka AdWords kampanja mora biti zriktana tako da dovuče dovoljno kvalitetnog prometa koji se može pretvoriti u prodaju.
Ma nemoj reć? Aleluja!
Džaba Vam najmodernija responsive (fensi riječ za web stranice koje se automatski prilagođavaju zaslonu uređaja) web stranica ako imate 3 posjetitelja dnevno.
S druge strane,  dovučete li hrpu dobronamjernih posjetitelja koji odu razočarani nakon 15 sekundi bez da su išta napravili -  isti klinac.
Za taj balans nije dovoljna jedna ho-ruk AdWords kampanja/taktika/pristup.
Ako razumijete svoje kupce (njihove motive, probleme, rješenja) i fazu u kojoj se nalaze (oglas koji nudi 70% popusta nekome tko je tek počeo istraživati ne znači puno) lako ćete se zbalansirati.
U konačnici, Google kampanja samo je odraz Vaše web stranice, tj. prati njenu logiku.
Što joj ozbiljnije pristupite, tim bolje za Vas i one koje želite privući.
Sretno i spretno:)

Nema komentara:

Objavi komentar