Svaka AdWords kampanja mora biti zriktana tako da dovuče dovoljno kvalitetnog prometa koji se može pretvoriti u prodaju.
Ma nemoj reć? Aleluja!
Džaba Vam najmodernija responsive (fensi riječ za web stranice koje se automatski prilagođavaju zaslonu uređaja) web stranica ako imate 3 posjetitelja dnevno.
S druge strane, dovučete li hrpu dobronamjernih posjetitelja koji odu razočarani nakon 15 sekundi bez da su išta napravili - isti klinac.
Za taj balans nije dovoljna jedna ho-ruk AdWords kampanja/taktika/pristup.
Ako razumijete svoje kupce (njihove motive, probleme, rješenja) i fazu u kojoj se nalaze (oglas koji nudi 70% popusta nekome tko je tek počeo istraživati ne znači puno) lako ćete se zbalansirati.
U konačnici, Google kampanja samo je odraz Vaše web stranice, tj. prati njenu logiku.
Što joj ozbiljnije pristupite, tim bolje za Vas i one koje želite privući.
Sretno i spretno:)
Nema komentara:
Objavi komentar