- ako imate webshop (bilo da je 100% funkcionalan - prava rijetkost u Hrvata zbog skromnog volumena prodaje, bilo da primate narudžbe/ponude pa onda prodaju rješavate emailom) - zamolite one koji Vam slažu/održavaju stranicu (zato ih plaćate ne?) da Vam "dotjeraju u red" tzv. "enhanced ecommerce" reporting - evo i live tutoriala koje je pripremilo društvo iz Google-a: https://ga-dev-tools.appspot.com/enhanced-ecommerce/ . Ako je Vaša stranica u WordPressu ili nekom drugom "sam svoj majstor za izradu web stranice dok si reko kiks" - developeri će lako pronaći DOBAR plugin za to:)
- pratite tzv. "lead-ove" (upite/ponude/prijave...) preko neke online kontakt forme (za Boga miloga nadam se da više ne tražite ljude da Vam upite šalju iz svog e-mail alata - kad su već došli do Vaše web stranice omogućite im da to naprave tamo:). Vaša kontakt forma treba nakon uspješno poslanog upita, osim uobičajene poruke "Hvala na upitu, javićemo Vam se jednog dana...." lijepo generirati i tzv. "Thank you page" URL gore u pretraživaču (pis of kejk za prosječnog developera)
Još bitnije, znate kojom ključnom riječi/oglasom/kampanjom ste dobili više i/ili povoljnije konverzije, tj. indirektan utjecaj na konačnu konverziju - a to je ono što se pika.
Ako Vam developeri ponude opciju "event" objasnite im da to ne želite - jerbo tako nećete dobiti ni 10% dostupnih ROI izvještaja. Naravno, "Event-i" su dobri, tj. korisni ako želite pratiti kvalitativne pokazatelje iliti tzv. "mikro-konverzije" tipa download dokumenta, pregled videa, klik na "like" gumb...).
Sretno, spretno i nježno s developerima - samo im prezentirajte stvar kao izazov - oni vole rješavat probleme, spašavat svemir i sl.:)
Nema komentara:
Objavi komentar