via Responsa: 2 cilja/konverzije koje obavezno pratite u svojim Google Analytics izvještajima
Google

petak, 17. travnja 2015.

2 cilja/konverzije koje obavezno pratite u svojim Google Analytics izvještajima

Ne znam koliko često zavirite u svoje Google Analytics izvještaje, no ako vlastitoj web stranici pristupate iole ozbiljno, sve se svede na 2 slova:
  1.  ako imate webshop (bilo da je 100% funkcionalan - prava rijetkost u Hrvata zbog skromnog volumena prodaje, bilo da  primate narudžbe/ponude pa onda prodaju rješavate emailom) - zamolite one koji Vam slažu/održavaju stranicu (zato ih plaćate ne?) da Vam "dotjeraju u red"  tzv. "enhanced ecommerce" reporting - evo i live tutoriala koje je pripremilo društvo iz Google-a: https://ga-dev-tools.appspot.com/enhanced-ecommerce/ . Ako je Vaša stranica u WordPressu ili nekom drugom "sam svoj majstor za izradu web stranice dok si reko kiks" - developeri će lako pronaći DOBAR plugin za to:)
  2. pratite tzv. "lead-ove" (upite/ponude/prijave...) preko neke online kontakt forme (za Boga miloga nadam se da više ne tražite ljude da Vam upite šalju iz svog e-mail alata - kad su već došli do Vaše web stranice omogućite im da to naprave tamo:). Vaša kontakt forma treba nakon uspješno poslanog upita, osim uobičajene poruke "Hvala na upitu, javićemo Vam se jednog dana...." lijepo generirati i tzv. "Thank you page" URL gore u pretraživaču (pis of kejk za prosječnog developera)
U oba slučaja taj "Thank you page" URL  se postavi u Vaše Google Analyticse kao "goal" i onda fino znate koliko ste konverzija dobili putem kojeg kanala (direktno, oglasi, email, društvene mreže...).
Još bitnije, znate kojom ključnom riječi/oglasom/kampanjom ste dobili više i/ili povoljnije konverzije, tj. indirektan utjecaj na konačnu konverziju - a to je ono što se pika.

Ako Vam developeri ponude opciju "event" objasnite im da to ne želite - jerbo tako nećete dobiti ni 10% dostupnih ROI izvještaja. Naravno, "Event-i" su dobri, tj. korisni ako želite pratiti kvalitativne pokazatelje iliti tzv. "mikro-konverzije"  tipa download dokumenta, pregled videa, klik na "like" gumb...).

Sretno, spretno i nježno s developerima - samo im prezentirajte stvar kao izazov - oni vole rješavat probleme, spašavat svemir i sl.:)


Nema komentara:

Objavi komentar