Možda je do vas (ako ste natrpali svoj landing page), a možda do korisnika (spora veza).
Nebitno, rezultat je isti.
Istraživanja pokazuju da se prosječnom web kupcu od 2006. g. spremnost na čekanje od 4 sekunde do 2009 prepolovila na 2 sekunde.
Logika zdravog razuma kaže da je to danas još i manje.
Štoviše, njih cca. 80% se nakon lošeg iskustva (predugog čekanja) više ne vraća na istu stranicu.
Zato, trk u Google Analytics i tamo se malo pozabavite svojom "Site Speed" statistikom u sklopu Content izvještaja. Možete vidjeti zanimljivih stvari poput:
- koliko se brzo stranica učitava u pojedinom pregledniku (Internet Explorer, Firefox, Safari, Opera...)
- koliko vremena treba pojedinoj stranici i što je još bitnije
- prijedloge (za majstore od weba) što napraviti da se to popravi
![]() |
Vrijeme potrebno za otvaranje stranice |
Naravno da se nećete ubiti ako budete preko 2 sec., ali dobro je težiti boljem.
Ionako, to je posao za Web majstore koji će znati što se da napraviti (bez cijepanja atoma) da se malo podmaže stroj:)
Nema komentara:
Objavi komentar