via Responsa: Istraživanje tržišta vs. test uživo?
Google

ponedjeljak, 15. srpnja 2013.

Istraživanje tržišta vs. test uživo?

Danas to više i nije neka dilema, posebice ako je neka prodajna aktivnost u pitanju.
Jednostavan razlog: na muci se poznaju junaci, iliti tek u stvarnoj situaciji kad treba izvući slavuje (ili ostaviti podatke o kartici) vidi se prava reakcija.
Korisnici često u istraživanju kažu da bi rado kupili baš taj i nijedan drugi proizvod baš tih kvaliteta i baš po toj cijeni - no praksa često iznenadi.

U to ime, jedna firma se pri testiranju poklona domislila kako tome doskočiti.
Prvo su u istraživanju korisnicima ponudili da odaberu ono što bi voljeli dobiti, a onda su im fino na izlasku (kao nagradu za potrošeno vrijeme i trud) ostavili kompletnu ponudu, pa nek si odaberu što im drago.
Naravno da su odabrali ono što im treba, a ne ono što su mislili da se od njih očekuje (trendovi, utjecaj okoline...)

Pametno:)

Često se želimo predstaviti bolji, pametniji, uspješniji... (zašto idemo na LinkedIn, Google+, Instagram, Fejs..., a biće da je i ovaj blog na tom tragu:).

Vrhunski brandovi poput Virgin Vines (informacija iz prve ruke) s hrpom novca upucanog na istraživanje i angažiranim vrhunskim profesionalcima bili su totalno iznenađeni kad su nakon prvih narudžbi skužili da su ih korisnici "muljali" o tome kakva vina piju i koliko su spremni platiti za omiljenu buteljicu.

U to ime, toplo preporučam (a što drugo) Google oglase kojima u isto vrijeme prodajete, oglašavate i istražujete. Pa tako uživo možete testirati:
  • različite ponude
  • različite cijene
  • različitu komunikaciju
Ako znate što želite postići svojom web stranicom (dovesti posjetitelje, prodati im nešto, pridobiti ih na svoju mailing listu) vaše je samo da poruke uskladite sa svojim brandom, a korisnici će vam svojom reakcijom reći sve ostalo.

P. S. I ne zaboravite ih bolje upoznati

Nema komentara:

Objavi komentar