Jednostavan razlog: na muci se poznaju junaci, iliti tek u stvarnoj situaciji kad treba izvući slavuje (ili ostaviti podatke o kartici) vidi se prava reakcija.
Korisnici često u istraživanju kažu da bi rado kupili baš taj i nijedan drugi proizvod baš tih kvaliteta i baš po toj cijeni - no praksa često iznenadi.
U to ime, jedna firma se pri testiranju poklona domislila kako tome doskočiti.
Prvo su u istraživanju korisnicima ponudili da odaberu ono što bi voljeli dobiti, a onda su im fino na izlasku (kao nagradu za potrošeno vrijeme i trud) ostavili kompletnu ponudu, pa nek si odaberu što im drago.
Naravno da su odabrali ono što im treba, a ne ono što su mislili da se od njih očekuje (trendovi, utjecaj okoline...)
Pametno:)
Često se želimo predstaviti bolji, pametniji, uspješniji... (zašto idemo na LinkedIn, Google+, Instagram, Fejs..., a biće da je i ovaj blog na tom tragu:).
Vrhunski brandovi poput Virgin Vines (informacija iz prve ruke) s hrpom novca upucanog na istraživanje i angažiranim vrhunskim profesionalcima bili su totalno iznenađeni kad su nakon prvih narudžbi skužili da su ih korisnici "muljali" o tome kakva vina piju i koliko su spremni platiti za omiljenu buteljicu.
U to ime, toplo preporučam (a što drugo) Google oglase kojima u isto vrijeme prodajete, oglašavate i istražujete. Pa tako uživo možete testirati:
- različite ponude
- različite cijene
- različitu komunikaciju
P. S. I ne zaboravite ih bolje upoznati.
Nema komentara:
Objavi komentar