via Responsa: Zašto možete biti 2 puta skuplji i prešišati konkurenciju?
Google

petak, 19. srpnja 2013.

Zašto možete biti 2 puta skuplji i prešišati konkurenciju?


Zato jer ste odlučili biti bolji. 

Ne od ekipe koja vam puše za vrat, spletkari ili hvalaBogu ne dozvoli spavanje na lovorikama.

Već od onoga što ste bili i/ili napravili jučer:)

U to ime podsjetnik na ono što mi mama "tuvi" odmalena, a što je njoj "tuvio"njen tata dok je bila curica i trčkarala za njim po polju:

"Ako si dobra u onome što radiš, furtom se trudiš i pomogneš barem jednom čovjeku  čak i da kuću napraviš u najgušćoj šumi okruženoj šikarom, ljudi će te naći sami i prokrčiti si puta...."

Popusti, akcije, grupne kupnje baš kao i povišica  pomoći će vam samo kratkoročno - zato ih koristite pametno.

Ako vozite na duge staze, danas ko i prije 80 godina vrijedi ona dedina.

S vremenom neće vas uopće pitati za cijenu jer će znati da od vas mogu dobiti nešto što dalje ne mogu.

I vratit će se po još.

I reći će drugima. A to i želite, ne?

Google oglasima lakše ćete privući one prave.

No, "džaba ste krečili" ako ne radite svoj posao sve bolje i bolje.

Nema komentara:

Objavi komentar