![]() |
LIFT model za optimizaciju konverzija |
- Nađite svoju najbolju pronudu - koja uključuje pogodnosti i ujedno predstavlja potencijal za konverziju. Ostalih 5 puzli samo su dodaci koji ili olakšavaju ili otežavaju samu konverziju.
- Kreirajte dobar poziv na akciju, tj. osjećaj hitnosti da korisnik reagira upravo sada. Samo testiranjem ćete otkriti kakvu ulogu igra ovaj faktor.
- Pojasnite priču - sjetite se KISS-a. Bez cijepanja atoma i detalja na prvu loptu. Iskomunicirajte ono što priželjkujete da korisnik napravi na jasan i nedvosmislen način. Riječu i slikom/videom.
- Popravite relevantnost - zamislite jeli baš vaša stranica odgovor na potencijalno pitanje tj. ispunjava li očekivanja vašeg korisnika koji upravo ide zaguglati nešto o proizvodu/usluzi koju nudite. Sjetite se sebe kad nešto pretražujete. Ako ono što dobijete kao rezultat pretraživanja nije u skladu s onim što ste očekivali dajete odmah petama vjetra, ne?
- Smanjite nesigurnost - štogod što može bildati povjerenje korisnika (sigurnost podataka, brzina, jednostavnost.
- Uklonite sve smetnje - sve ono što odvlači pažnju korisnika od onoga što želite da napravi, tj. od vaše glavne poruke, ponude. Manje je više. Pogotovo za nekoga tko prvi put dođe na vašu stranicu. Koliko stvari mora napraviti? Što je najbitnije?
Siguran sam da ćete naučiti nešto novo o njima:)
Nema komentara:
Objavi komentar