Konkretno Compete-ovo istraživanje iz 2011. (na uzorku preko 10 milijuna pretraživanja u SAD-u):
![]() |
Gdje se oglasi prikazuju, a gdje korisnici klikaju |
Buba u uho ako se već oglašavate (ako još niste krajnje je vrijeme da počnete) na Google-u.
Naravno da nećete odmah sve karte baciti na to da se vaš oglas pojavi gore na vrhu iznad organskih rezultata pretraživanja.
Morate testirati, isplati li vam se uopće biti gore ili je možda bolje biti sa strane platiti manje klik i uz manje-više sličnu stopu konverzije dobiti više leadova/prijava/prodaja.
Osim toga, vozite li na duge staze:
- vodite brigu o relevantnosti - vaše ključne riječi, tekst oglasa i sadržaj landing page-a trebaju biti "ko prst i nokat" - tako ćete imati bolji Quality Score (samim time manje platiti za klik)
- SEO - ne mislim na majstore koji će vam svaki put nanovo "bildati" stranicu čim Google promijeni svoj algoritam - radite na sadržaju koji je korisnicima bitan/zanimljiv, povezujte se s relevantnim drugim sajtovima
- obavezno koristite Google Analytics-e - to je sjajan (i besplatni) način da bolje upoznate one koji su vam najbitniji kad je posao u pitanju - vaše korisnike
Nema komentara:
Objavi komentar