![]() |
Eyetracking - kako korisnici gledaju rezultate pretraživanja na Google tražilici |
Evo najzanimljivijih rezultata:
- organski prikaz - 100% korisnika ga je pogledalo i na njega su ukupno potrošili 14,7 sec.
- top oglasi (ona 3 na vrhu iznad organskih rezultata pretraživanja) - 91% korisnika ih je pogledalo i potrošilo cca. 0,9 sec. po oglasu
- desno pozicionirani Google oglasi - vidjelo ih je 28% ispitanika i na pojedini oglas potrošili su 0,16 sec.
- lijeva kolona - pogledalo ju je 17% korisnika i tamo su potrošili 1,2 sec.
- svi gledaju organski prikaz
- skoro svi gledaju i gornja top 3 oglasa (91%)
- tek malo više od četvrtine ih gleda desne oglase
Pametni ste pa ćete prije no uopće krenete u tu priču malo bolje upoznati svoje korisnike.
Nema komentara:
Objavi komentar