via Responsa: Eyetracking - kako korisnici gledaju rezultate pretraživanja?
Google

srijeda, 31. srpnja 2013.

Eyetracking - kako korisnici gledaju rezultate pretraživanja?

Neki dan smo vidjeli gdje se oglasi prikazuju a gdje korisnici gledaju. A evo sad i konkretnog primjera.

Eyetracking - kako korisnici gledaju rezultate pretraživanja na Google tražilici
Iako nije na domaćem uzorku  Searchengineland-ovo istraživanje provedeno na 24 iskusna korisnika u dobi između 18 i 54 godina koji su zamoljeni da naprave 4 pretrage na Google tj. Bing tražilici.
Evo najzanimljivijih rezultata:
  • organski prikaz - 100% korisnika ga je pogledalo i na njega su ukupno potrošili 14,7 sec.
  • top oglasi (ona 3 na vrhu iznad organskih rezultata pretraživanja) - 91% korisnika ih je pogledalo i potrošilo cca. 0,9 sec. po oglasu
  • desno pozicionirani Google oglasi - vidjelo ih je 28% ispitanika i na pojedini oglas potrošili su 0,16 sec.
  • lijeva kolona - pogledalo ju je 17% korisnika i tamo su potrošili 1,2 sec.
Kad skratimo priču vidimo da :
  1. svi gledaju organski prikaz
  2. skoro svi gledaju i gornja top 3 oglasa (91%)
  3. tek malo više od četvrtine ih gleda desne oglase
Zato ak se između ostalog mislite oglašavati na tražilici potrudite se biti relevantni - korisnici nam daju manje od sekunde.

Pametni ste pa ćete prije no uopće krenete u tu priču malo bolje upoznati svoje korisnike.




Nema komentara:

Objavi komentar